הפסק להגיש הצעות מחיר על מילות מפתח אלה המותג ב- PPC
לא משנה מה הכותרת שלך בשיווק במנועי חיפוש, סביר להניח שיש לך דעה לגבי הצעות מחיר לטווח המותג עבור מילות מפתח לפי תשלום לקליק (PPC). לאחרונה דובר - והרבה…
אין תגובות
6 באפריל 2020
לא משנה מה הכותרת שלך בשיווק במנועי חיפוש, סביר להניח שיש לך דעה לגבי הצעות מחיר לטווח המותג עבור מילות מפתח לפי תשלום לקליק (PPC). לאחרונה דובר - והרבה…
ניהול חיפוש בתשלום הוא מרכיב נהדר בשיווק שלך למיקור חוץ או האצלה למומחה. התחום נע במהירות, כך שאף ללא אחריות אחרת, והקפדה על קמפיינים על בסיס יומיומי ו- כל…
"זה סיפור הפרסום הגדול ביותר של העשור, והוא קבור." כך כתב אד קונטריאן בוב הופמן, המנכ"ל והיו"ר בדימוס של הופמן / לואיס פרסום, ביוני 2013 על סקנדל…
במחקר שנערך בשנת 2014 על ידי Neustar , נמצא כי פרסום במדיה חברתית הוא הצורה היעילה ביותר של פרסום מקוון בתשלום עבור הגדלת הופעות, קליקים והמרות בעלות נמוכה. ככל…