פייסבוק נחשבת לאחת מפלטפורמות הפרסום המומלצות ביותר לבעלי עסקים כיום וגם מהפופולריות שבהן.
יש מגוון דרכים לפרסם בפייסבוק אולם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק הינה מתקדמת, ידידותית ונוחה למשתמש ועם ידע וניסיון ניתן להפיק ממנה המון.
מדוע אם כן כדאי לפרסם בפייסבוק?
מלבד העובדה שמדובר ברשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם כיום – הרי שאנשים מעבירים שעות ארוכות בכל יום בממוצע בפייסבוק. יש אנשים רבים מכל הגילאים, המגדרים ותחומי העניין וכמעט תמיד ניתן למצוא את קהל היעד שלכם בפייסבוק. בשל העובדה שמדובר ברשת חברתית אנשים הגולשים באתר נמצאים בווייב אחר, של חיבור, שיתוף תוכן, צפייה בתכנים של אחרים ועוד. אנשים רבים נמצאים בפייסבוק לא רק כדי להעביר את הזמן אלא ממש כדי לעבור, ליצור שת"פ וקשרים ולהכיר עסקים חדשים. לכן מדובר בפלטפורמה נהדרת לפרסום.
להלן כמה טיפים חשובים לפרסום הממומן בפייסבוק:
התקינו פיקסל – אחד הדברים החשובים בכל הליך של קמפיין ממומן בפייסבוק כיום הוא לשתול פיקסל. הפיקסל הוא למעשה פיסת קוד שפייסבוק תספק לכם עם פתיחת הקמפיין.
הקוד ממרקר אנשים המבקרים באתר שלכם, בדף נחיתה או בכל עמוד שהטמעתם בו את הפיקסל, וכך למעשה ממשיך "לרדוף" אחרי אותם אנשים עם הפרסומות שלכם ולחשוף אותם לפרסומים שלכם. מי שלא היה בשל לרכוש מכם בפעם הראשונה עשוי להיות בשל בהמשך.
תזמון הפרסומים – מתי קהל היעד שלכם עשוי להיות פעיל יותר בפייסבוק? אם בשעות הערב – אעלו יותר פוסטים והפעילו את הקמפיין הממומן בשעות הערב. אם בשעות הבוקר – עשו זאת בשעות הבוקר.
הנעה לפעולה – הוסיפו הנעה לפעולה למודעות שלכם. מחקרים רבים נעשו בתחום ונמצא כי אחוז גבוה יותר של אנשים יבצעו פעולה אם רק תניעו אותם לפעולה הזו. הוסיפו במודעה שלכם הנעה לפעולה ללחוץ על המודעה ולהגיע לאתר שלכם, לקרוא עוד וכו'.
מיקוד – כל מנהל קמפיינים בפייסבוק מבין את החשיבות של מיקוד קהל היעד בקמפיינים. אם קהל היעד שלכם הם אנשים בני 40-50 למשל אין טעם לפרסם את המודעה שלכם לאנשים בגילאים אחרים. כמו כן מנהלי קמפיינים מפצלים לעתים את הקמפיין לכמה קבוצות מודעות שלכל אחת מהן יש קהל יעד שונה על מנת לבחון את התוצאות על פני קהלי יעד שונים.
הקפידו לרענן – מודעות דומות שהגולשים נחשפים אליהם לאורך זמן עלולים לשעמם אותם. לכן גיוון ועדכון של המודעות מפעם לפעם עשוי להוביל לריענון ושיפור גם בביצועי הקמפיין.
כדי ללמוד עוד אודות השיווק בפייסבוק ו/או לשכור את שירותיה של חברת פרסום מקצועית בתחום היכנסו לאתר https://www.gnss.co.il/