You are currently viewing שיעור הקליקים אינו הכל: 8 דרכים לשיפור מודעות התצוגה המקוונות שלך

שיעור הקליקים אינו הכל: 8 דרכים לשיפור מודעות התצוגה המקוונות שלך

           

אתה נחשף לממוצע של 362 מודעות תצוגה מקוונות ביום . כמה קרוב אתה לקנות כל דבר כשתראה את המודעות האלה?

מודעות תצוגה מקוונות קיימות כבר למעלה מ 20 שנה. הם לא חדשים. אך במהלך שני העשורים האחרונים התוכן, הפורמט וההודעות של מודעות לתצוגה השתנו באופן דרמטי – מכיוון שהם נאלצו לעשות זאת!

שיעור הקליקים של מודעת הבאנר הראשונה בשנת 1994 היה 44% . שיעורי הקליקים ירדו בהתמדה והם ישבו בסביבות 0.1% בשנת 2012 למודעות לתצוגה רגילות (וידאו ומדיה עשירה לא נכללו), על פי DoubleClick. המפרסמים נאלצו לעשות משהו כדי להבטיח שהמודעות שלהם נראו , ו- עוסקים במודעות – היו צריכות להיות משאב שימושי ולא מטרד מעצבן.

עם זאת חשוב שהמיקוד אינו קבוע היטב בשיעורי קליקים. כן, מודעות לתצוגה מקוונת נחשבו ברובם ככלי לפרסום בתגובה ישירה, אולם לאחרונה, מפרסמים מבינים את החשיבות של הגעה לאדם , בתחום התודעה הימני , עם מודעה שניתן לראות. יתכן שלא נלחץ על מודעה זו, אך האם זה אומר שלא שמו לב ונזכרו? מפרסמים בוחרים יותר ויותר לשלם עבור ביצועים לעומת קליקים ו / או הופעות. מפרסמים רוצים שהמודעה שלהם תביא לפעולה שתוביל לרכישה – וזה לא תמיד בצורה של קליק.

מדיטציה שנערכה לאחרונה ושחררה מחקר מחקרי הבודק כיצד מודעות תצוגה יכולות לגרום להתנהגות הרכישה. אם מישהו גולש באינטרנט ורואה מודעה, האם זה יכול להשפיע על החלטת רכישה? האם המחפשים מגיבים יותר להצגת מודעות בשלבים שונים במחזור הקנייה? אילו פעולות אנשים מבצעים לאחר שראו מודעה שמושכת את העניין שלהם? בסופו של דבר, Mediative רצה לדעת עד כמה מעיד על התנהגות רכישה של לחיצה על מודעה, ואם קליקים על מודעות לתצוגה אפילו חשובים יותר בכל הנוגע לנהיגה ברכישת התנהגות ומדידת ההצלחה בקמפיין. התוצאות מסקר מקוון מעניינות למדי.

1. היכולת של מודעות תצוגה מקוונות להשפיע על אנשים גדלה ככל שהם מתקרבים להחלטת הרכישה.

למעשה, מודעות לתצוגה נוטות יותר 39% להשפיע על משתמשי רשת כאשר הם חוקרים רכישה פוטנציאלית לעומת כשאין להם כוונה לקנות.

פריט פעולה מס '1:

יש קריאייטיבים שונים של מודעות עם מסרים שונים שיפנו לחוקר ולקונה המוצר או השירות שלך בנפרד. בשילוב עם רשמים ממוקדים, סביר יותר שמפרסמים יגיעו לקהל היעד שלהם ויעורבו אותם כאשר הם יהיו הכי פתוחים להודעות הספציפיות במודעה.

להלן מספר דוגמאות למודעות לתצוגה של Dell ויצירתיות שונות ששימשו:

קריאייטיב זה מתמקד בתכונות מסוימות של המוצר שעשויות לפנות יותר לחוקרים.

מודעה זו מציגה את הרעיון של "זמן מוגבל" כדי להשיג עסקה, מה שעלול לגרום לאנשים שנמצאים על הגדר לפעול מהר יותר – אך היא לא מציינת תמחור או הנחות.

יוצרי קריאייטיב אלה מציגים הנחות מחירים ומבצעים מיוחדים אשר ימשכו את אלו בשוק לקנות.

2. לא ניתן להמעיט ברלוונטיות של מודעות.

40% מהאנשים נקטו בפעולה (לחצו על המודעה, יצרו קשר עם המפרסם, חיפשו באופן מקוון לקבלת מידע נוסף וכו ') מרשימת המודעה מכיוון שהיא רלוונטית לצורך או לרצון , או הרלוונטיים למשהו שהם עשו באותה תקופה .

פריט פעולה של מפרסם 2:

השתמש ב נתוני קהל או דוגמנות מראה במסעות פרסום לתצוגה כדי להבטיח שמודעות יכוונו למחפשים שיש להם סבירות גבוהה יותר להתעניין במוצר או בשירות. מיקוד מחדש של מודעות לאנשים על סמך פעילותם או חיפושיהם בעבר הוא בעל ערך בשלב זה, שכן ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים בכל האינטרנט בזמן שהם משווים חנות.

ארגון צדקה קנדי ​​שהוקם הקים קמפיין מודעות ברבעון השני של 2015 תוך שימוש במיקוד מחדש, נתונים ראשונים על צד שלישי ומודלים לפי מראה, ומיקוד לפי הקשר כדי לסייע למשתמשים קיימים ומשתמשים חדשים לאתר שלהם. המטרה הייתה להניע תרומות, תוך הפחתת העלות האפקטיבית לפעולה של הקמפיין. שילוב זה עזר לעורר גרגיריות במיקוד, ומאפשר את ההוצאה היעילה ביותר האפשרית. התוצאה הייתה ירידה ב- 689% ב- eCPA – 76 $ לעומת היעד של 600 $ .

3. קליקים על מודעות אינן הפעולות היחידות שננקטו לאחר שראו מודעות.

53% מהאנשים אמרו שהם עשויים לחפש באינטרנט את המוצר שמופיע במודעה (זהה לאלה שאמרו שהם ילחצו על המודעה). חיפוש מידע נוסף באינטרנט הוא ככל הנראה כמו לחיצה על המודעה לאחר שהיא מושכת את תשומת הלב, ולא רק במהירות כקליק (74% היו לוחצים על המודעה מייד או תוך שעה , 52% יחפשו באופן מקוון מייד או תוך שעה).

פריט פעולה מס '3:

קריטי לא למדוד את ההצלחה של קמפיין תצוגה על ידי לחיצות בלבד. מפרסמים יכולים להיקלע לשיעורי קליקים, אך חשוב לזכור שמודעות יניעו התנהגויות אחרות אצל אנשים ולא רק לחיצה. יש לקחת בחשבון ביקורים באתר, מדדי חיפוש וכו '.

יצרן מוביל של מחשבים ניידים, מחשבים ניידים, טאבלטים ואביזרים, רצה להגדיל את המכירות ברבעון השני של 2014, תוך שקיפות מלאה לגבי ביצועי הקמפיין ומסירתו. הקמפיין נוהל על פי נתוני קהל מותאמים אישית ספציפיים המתמקדים באנשים בעלי עניין טכנולוגי, חינוכי ועסקי, והותאם באופן מיטבי בטקטיקות שונות. התוצאה? הקמפיין השיג הכנסות ROI שלאחר הצפייה (הכנסות מקהלי יעד שהוצגו עם הופעות של מודעות, אך לא בהכרח לחצו באותה תקופה) שהיו 30x מסכום ההכנסות שלאחר הקליק .

4. קליקים על מודעות אינן הפעולות היחידות המובילות לרכישה.

33% מהנשאלים דיווחו על רכישה כתוצאה ישירה מראיית מודעה ברשת. מתוכם 61% לחצו ו- 44% חיפשו (הותרו מספר בחירות), מה שהוביל לרכישה.

פריט פעולה של מפרסם 4:

עדכן את הערכים שאתה מודד. מדידת "המרות לאחר צפייה" תביא בחשבון את העובדה שאנשים עשויים לראות מודעה, אך יפעלו אחר כך – המודעה מפעילה פעולה, בין אם זה חיפוש, ביקור או רכישה – אך לא מייד, והיא לא ניתן למדידה ישירה.

5. גיל קהל היעד יכול להשפיע כאשר המודעות עשויות להשפיע עליהם ביותר במחזור הקנייה.

  • בסך הכל, סביר להניח שהילדים בני 18-25 הושפעו מפרסום מקוון.
  • בתחילת מעגל הקנייה, סביר להניח כי מבוגרים צעירים יותר בגילאי 18-34 ישימו לב והושפעו ממודעות הרבה יותר מאנשים מעל גיל 35.
  • בשלבים המאוחרים של הקנייה במחזור, סביר להניח כי מבוגרים בגילאים 26-54 סבירים כי 12% מבני הגילאים 18-25 ביצעו רכישה כתוצאה ממודעת מודעות.

פריט פעולה מס '5:

אם קהל היעד שלך מבוגר, ייתכן שיהיה צורך בחשיפות מרובות של מודעה כדי להגדיל את הסבירות לתפוס את תשומת ליבם. קמפיינים משולבים עשויים להיות יעילים יותר, כאשר קמפיינים לא מקוונים פועלים במקביל לקמפיינים מקוונים בכדי למקסם את חשיפת המסרים.

6. מגדר משפיע על כמה מהמודעות שיש לתצוגה על מודעות.

נשים נוספות נקטו בפעולה מקוונת שהובילה לרכישה ב -30 הימים האחרונים, בעוד שיותר גברים נקטו בפעולה לא מקוונת שהובילה לרכישה.

  • 76% יותר נשים מגברים ביקרו באתר של מפרסם מבלי ללחוץ על המודעה.
  • 47% יותר נשים מגברים חיפשו באופן מקוון לקבלת מידע נוסף על המפרסם, המוצר או השירות.
  • 43% יותר גברים מנשים ביקרו במקום של המפרסם.
  • 33% יותר גברים מנשים פנו למפרסם.

פריט פעולה מס '6:

ודא שאתה יודע כמה שיותר על קהל היעד שלך. מה גילם, הכנסתם הממוצעת? באילו אתרים הם אוהבים לבקר? מה האינטרסים שלהם? ככל שתדעו יותר אל מי אתם מנסים להגיע, כך גדל הסיכוי שתגיעו אליהם בזמנים הנכונים שבהם הם יהיו מגיבים ביותר להודעות הפרסום שלכם.

7. הכנסות משפיעות על כמה מהמודעות שיש לתצוגה על מודעות.

  • משתמשי אינטרנט שהרוויחו יותר מ- 100,000 $ בשנה היו בסבירות גבוהה יותר מ -35% מההשפעה של מודעה כאשר הם נחשפו למשהו שלא חשבו אפילו עליהם מאשר אלה שמרוויחים פחות מ- $ 50 שנה שנה.
  • כאשר היו מוכנים לקנות, אנשים שהרוויחו מתחת ל -20,000 דולר היו בסביבות 12.5% ​​יותר מושפעים ממודעות מאשר אלו שהרוויחו יותר מ- $ 100,000.

פריט פעולה מס '7:

בעלי הכנסה נמוכה יותר (סטודנטים, עובדים במשרה חלקית וכו') מושפעים יותר ממודעות כאשר מוכנים לקנות, כך שסביר להניח שיעסקו יותר עם מודעות המציעות הנחות. שקול הבדלי הכנסה כשאתה מנסה להגיע לאנשים בשלבים שונים במחזור הקנייה.

8. ההנחות אינן משפיעות על אנשים אם הם לא רלוונטיים.

הופתענו מתוצאות הסקר שהצביעו על כך שההנחות או מבצעים במודעות לא השפיעו יותר על אנשים – אך סביר להניח שהמודעות עם קופונים לא היו רלוונטיות לצורכי או לרצונו של המחפש, לכן לא תהיה השפעה. שאלנו אנשים מה הסיבות שלהם עומדות בפעולה לאחר שראו מודעה מקוונת. 40% מהנשאלים נקטו בפעולה מהצגת מודעה מסיבה יותר רכישה מאשר פשוט להתעניין – הם נקטו בפעולה מכיוון שהמודעה הייתה רלוונטית לצורך או לרצון, או רלוונטית למשהו שהם עשו באותה תקופה.

פריט פעולה 8:

השתמש בהנחות אסטרטגיות. השימוש בנתונים במסעות פרסום יכול להבטיח שמודעות יגיעו לאנשים עם כוונה גבוהה לקנות וסבירות גבוהה להתעניין במוצר או בשירות שלכם. הפוך ריבית לתשוקה באמצעות קופונים ו / או הנחות – תהיה לכך השפעה רבה יותר אם היא קשורה ישירות למשהו שהמחפש כבר שוקל.

לסיכום, כדי להצליח, מפרסמים צריכים להבטיח שהמודעות שלהם מספקות ערך למשתמשים ברשת מקוונים – ששימו לב, יזכרו ויהיה מעורבים ברלוונטיות של המודעה היא המפתח. הצגת מודעות רלוונטיות שקשורות לצורך או לחיפוש הנוכחי של המחפש, סבירות הרבה יותר לתשומת לב מאשר גישה "בגודל אחד מתאים לכל".

מפרסמים יתוגמלו על תשומת ליבם להתאמה אישית עם אינטראקציה רבה יותר עם מודעות וסבירות גבוהה יותר לרכישה. ניתוח מדדי המשפך התחתון, כגון המרות לאחר צפייה, במקום להתרכז בשיעור הקליקים יאפשר למפרסמים להבין טוב יותר את ביצועי המודעות שלהם ואת המספר הפוטנציאלי של הצרכנים שהושפעו מהם.

רבקה מיינס, מנהלת שיווק ומחקר תוכן עם מדיטציה, הייתה התורמת העיקרית בנייר לבן זה. המחקר המלא הוא ניתן להורדה בחינם ב- Mediative.com.