You are currently viewing רגע, השקעות בתשלום בתקשורת יכולות להניב ערך SEO ?! – לוח לבן יום שישי

רגע, השקעות בתשלום בתקשורת יכולות להניב ערך SEO ?! – לוח לבן יום שישי

           

השקעה בפרסום אולי תרגיש שאנחנו פשוט קונים זמן ותשומת לב של אנשים, אבל יש בזה הרבה יותר מזה. אם נעשה נכון, פרסום יכול להראות החזרות בערוצים אורגניים רבים, כולל SEO. ביום שישי בלייטבורד היום, רנד מראה לנו איך.

 

 

לעיון, הנה סטילט של לוח הזמנים השבוע!

Advertisement Investments That Can Yield ROI for Organic Channels Whiteboard

תעתיק וידאו

 

היידי, מעריצי מוז, וברוכים הבאים למהדורה נוספת של Whiteboard Friday. השבוע אנו הולכים לשוחח על השקעות בפרסום וכיצד תשלום עבור פרסום יכול באמת להניב תוצאות חיוביות עבור קידום אתרים, לקישורים, לשיתופים חברתיים, להשקעות תוכן, לשיווק במיילים, לכל הערוצים האורגניים האלה.

אני יודע שזה נראה מוזר, אבל זה באמת יכול לעבוד. לגוגל יש כמה הנחיות בנושא. הם אומרים, "תראה, אם אתה כבר כאן ואתה אומר כמו," היי, בנאדם, אני אתן לך 500 דולר לקישור באתר שלך, קישור חי ואחריו ישיר, 'זה לא בסדר. "אפילו אם האדם בצד השני יגיד," בטח, אני אקח את 500 הדולר שלך ואוסיף את הקישור הזה. "

גוגל לא רוצה לספור את הקישורים האלה. הם מתייחסים לאלו כאל דואר זבל באינטרנט. הם ימצאו דרכים להימנע מסוג זה של מניפולציות. הם למעשה יכולים להעניש אותך על כך, והרבה פעמים הם עושים זאת.

עם זאת, גוגל לגמרי בסדר והם אפילו תומכים, תומכים ומפעילים מערכות, רשת פרסום שלמה סביב זה כדי לומר, "היי, אני אשמח לקנות כמה כתמי מודעות מאתר זה." בטוח. לא עוקבים אחר המודעות בסרגל הצד שלי, ומחירם עומד על 150 דולר לחודש. זה לגמרי 100% בסדר של גוגל.

למעשה, זה בסדר בכל צורה של דברים. אז רשתות חברתיות זה בסדר. שלח בדוא"ל דברים בסדר עם זה. ה- FCC, האנשים הפדרליים בתקשורת כאן בארה"ב, בסדר גמור עם זה. האיחוד האירופי בסדר עם זה. זה לגמרי בסדר. כל עוד נחשף שמדובר בקשר פרסומי באתר, אתה ברור. למעשה, לעיתים קרובות זה המקרה שיש מתאם, מתאם חזק בין פרסום לסוגים אורגניים של מערכות יחסים והחזרות.

טקטיקות שכדאי לנסות (תלוי ביעדים העסקיים שלך)

בלוגים, פורומים, אתרי נישה, או אתרי חדשות / מדיה

לכן פעמים רבות שתראה רכישת מודעה היא הצעד הראשון למערכת יחסים עמוקה יותר בין אתר או בלוגר או מקור מדיה למפרסם, וזה יוביל לצורות מסוימות של שיתוף תוכן. אולי חלק מהתוכן יקודם באתר של המפרסם או להפך. זה עשוי להוביל להתפתחות עסקית כלשהי. זה יכול להוביל לתרומות של אורחים של תוכן או פרסום אורחים מסוג כלשהו. זה יכול להוביל לשיתוף חברתי בו המפרסם חולק משהו שהם חסו באתרי המדיה או להפך. זה יכול להוביל לתכלילים בדוא"ל ולחסויות בדוא"ל.

זה יכול אפילו להוביל ישירות לקישורים והזכרות של המותג. אנשים יגידו, "היי, אני רוצה להודות למפרסם שלי", או "היי, אחד המפרסמים שלי יצא עם המוצר המגניב הזה שלמעשה הם לא שילמו לי כדי לאשר, אבל אני תומך בזה באופן אורגני כי אני מאוד אוהבת את זה. אגב, הם במקרה בראש מעייני כי הם מפרסמים. " לפעמים אתה אפילו לא מבין שהיחסים האלה קורים, אבל הם כן.

זו הסיבה שלעתים קרובות יש קשר חזק מאוד בין דולרי פרסום לסוגי מערכות יחסים אורגניות יותר. למרות שגוגל בהחלט חכמה מספיק בכדי להבין שמערכות היחסים הללו קיימות, הם לא אומרים, "לא, זה לא בסדר שקנית פורמט פרסומי מאדם זה, וזה בסופו של דבר הוביל למערכת יחסים אורגנית יותר ועכשיו הם ' תומך בך בלי קישור שעוקב אחריו, ללא תשלום בצורה עריכתית. " זה ממש בסדר.

זו הסיבה שפרסום יכול להיות כל כך עוצמתי, לא רק לחיפוש ולקישורים, אם כי זה בהחלט גדול. אז למעשה יש לי כמה הצעות, כמה מקומות שראינו במהלך הזמן, וראיתי בוודאי בכמה מהחברות שאני עוזר מדי פעם באופן פורמלי, איפה הם נהנו מהסוגים האלה של דברים. בצד השני ראיתי מבלוגרים, עיתונאים ואתרי מדיה ואתרי נישה ופורומים, כיצד הם נהנו גם מצורות פרסום אלה.

יתכן וחלק מהטקטיקות הללו כדאי לנסות. זה באמת תלוי ביעדים העסקיים שלך ובמי הקהל שלך. אבל הראשון והמובן מאליו הוא באמת מה שמשתקף כאן, וזה מושיט יד אל הבלוגרים, הפורומים, אתרי הנישה, אתרי החדשות והמדיה. לעתים קרובות הם מציעים צורות חסות או מודעות מודעות לתצוגה או טקסט טקסט באתר שלהם. לא יתבצע מעקב אחריהם, או שהם ישתמשו בהפניית JavaScript כלשהי.

מה שאתה רוצה לעשות, אם כי, זה שאתה רוצה ללכת ישירות. אז אני רוצה לקנות מ- NicheBloggerABC.com, לא מ- Google Ads או Federated Media, שקורה לפרסום כוח באתר שלהם. אז אתה רוצה את פניות הפרסום הישירות האלה, איפה שאתה מקיים את הקשר באופן אישי, וזה מה שאתה בונה. אל תשתמש בספק מודעות גנרי זה.

אגב, אם אתה הולך ישיר, וודא כי הקישורים האלה אינם עקבים. אינך רוצה לקנות קישורים שעוקבים אחריהם, או שתיכנס לבעיה שהייתה לנו כאן. אתה מנסה לבנות מערכת יחסים ולא קישור אחריו. יש לקוות, כל אותם דברים אורגניים חיוביים אחרים, אלה יבואו אחר כך אם תקנו את הקישורים הלא-עקבים האלה, אם תתחילו קשר זה עם פרסום.

חסויות כנסים ואירועים

במיוחד, צורות פרסום רלוונטיות יותר ויותר רלוונטיות לקהל יכולות ליצור מעורבות רבה בהרבה. אז אם אתה קונה ביתן בכנס, ובכן זה יכול לעזור. אולי יש לך דוכן תערוכות ואנשים מגיעים ודברים מהסוג הזה, וזה עובד עבור אנשים מסוימים, במיוחד אם הם מחפשים לידים.

עשינו כמה דברים עם ועידה ואירועים, אפילו כאן במוז, שם עשינו צורות חסות שהם יצירתיים יותר. אנחנו מחלקים סוואג. אנו חולקים קצת תוכן. אנו עושים משהו שמאוד מיוחד לקהל, שהוא במקרה רלוונטי לתחומי העניין שלו, בדרך כלל על פי דברים של SEO. זה עובד הרבה יותר טוב. זה בדרך כלל יקבל איסוף וסיקור על ידי עיתונות ומדיה, על ידי בלוגרים המשתתפים באירועים, על ידי אנשים במדיה החברתית שהולכים לאירועים אלה.

למרבה הפלא, באופן אירוני כמעט, ככל שאתה מפרסם פחות בפרסום שלך, שנראה כאינטואיטיבי, כך זה עובד טוב יותר עבור כל מיני הדברים האורגניים שאתה מחפש. יתכן שזה לא יעבוד באותה מידה עבור אותה לכידת לידים ישירה או לכידת מכירות. אבל באומרו, "היי, אנחנו הולכים לספק Wi-Fi בחינם לכל הכנס, וכל שעליך לעשות הוא להזין חזרה על שם המותג שלנו שלוש פעמים כסיסמא." ובכן נחש מה? זה בונה הרבה הון עצמי למותג, וזה מוערך הרבה יותר מ, "היי, אנחנו נצטרך שתקח את ההדגמה החינמית הזו" או "אתה צריך למסור לנו את כתובת הדוא"ל שלך ותקודם," ואלה סוגים של דברים. שפחות לקידום מכירות יכול לרוב לקבל תשואות גבוהות יותר.

פרסום בחוץ / טלוויזיה / רדיו / דפוס

ואז האחרון שאני אזכיר כאן, למרות שרשימה זו יכולה להימשך ונמשכת ותוכלו להשתמש בדמיונכם, היא טלוויזיה חיצונית, רדיו, הדפס, צורות הפרסום הישנות האלה. אני חושב שאחד המחקרים המעניינים ביותר שראיתי היה לפני מספר שנים שהראה את המתאם בין צורות הפרסום הללו לנפח החיפוש. הצוות של SEER Interactive הציג מקרה בוחן אודות פרסום בחוץ.

עכשיו זה יכול היה להיות SEER. יכול להיות שזה היה מזוקק. אני הולך לוודא, ואני הולך להכניס את זה לפוסט הבלוג עצמו. אני אקשר למחקר הזה עבורכם, ואראה שכאשר אחד הלקוחות שלהם השקיע בצורות פרסום אלה, הם ראו בליטה ישירה בתנועת החיפוש.

הערת העורך: רנד הציעה כמה קישורים רלוונטיים נוספים למידע נוסף על הקשר בין מודעות לא מקוונות ותנועת חיפוש:
[ 19459021] מרצדס-בנץ: לכמת כיצד שיווק מקוון ומחובר לאינטרנט פועל יחד בכדי להניע נפח מכירות
האם פרסום בטלוויזיה יכול באמת להשפיע על ביצועי חיפוש?

בעיקרו של דבר אנשים יותר חיפשו את שם המותג שלהם, את המוצרים שלהם, והאנשים האלה הלכו לאתר שלהם. עכשיו זה דבר יפה, במיוחד אם אתה מנסה להגדיל את הביקוש לחיפוש ושיעור הקליקים של החיפוש.

אז אם אתה תופס שיש לך חולשה במונחים של "היי, אנחנו פשוט לא מבצעים חיפוש כל כך ממותג. אנחנו לא מקבלים שיעור קליקים גבוה כל כך. הכרת המותג שלנו נמוכה. זה פוגע בנו תוצאות חיפוש. אנשים מקבלים מעורבות טובה מאיתנו, וכתוצאה מכך הם מקבלים דירוג גבוה יותר וקישורים טובים יותר וכל הדברים האחרים האלה. " זוהי דרך מצוינת להילחם בזה.

עם כל סוג של טקטיקה שאתה מנסה ככה, אתה רוצה לחשוב ממש טוב על איפור הקהל. כל כך הרבה פעמים מהפעמים שאתה עושה יותר סוגים של פרסום מסורתי, מה שאתה מחפש הוא קהל שמורכב מאנשים שהולכים לקנות את המוצר שלך, אנשים שיש להם פוטנציאל גבוה להיות לקוח.

זה לאו דווקא מה שאתה מחפש כשאתה מבצע צורות פרסום אלה. אתה באמת מחפש, כן, אנשים שעשויים להפוך ללקוחות, אבל גם אנשים שעשויים להשפיע על לקוחות. משפיעים על לקוחות הם לרוב קבוצה שונה מאוד מלקוחות ישירים עצמם. יכול להיות שאתה מגיע לקהל קטן בהרבה, אך הוא ממוקד יותר לזרימה הזו.

לכנסים ואירועים אתה באמת רוצה את סוגי העיתונות והתקשורת האלה. בבלוגים, בפורומים ובאתרי נישה אלה, יתכן שאתה מכוון למשפיעים ועיתונאים ובלוגרים אחרים ומעשי מדיה חברתית וכאלה, הצורכים תוכן מסוג זה באופן מקוון הרבה יותר ממה שהלקוחות הרגילים שלך עושים.

אז אתה רוצה להיות זהיר כשאתה בוחר פרסום שאמור לעזור לך בערוצים אורגניים. זה נושא מעניין באמת. זה אחד הסוגים החדשים יותר של צורות ודרכים שאנשים ממנפים פרסום בתשלום. זה יכול להסתכן, אם אתה אגרסיבי מדי עם זה, שאתה בפועל צעד על כמה מההנחיות FCC או ההנחיות של גוגל. אז אתה צריך להיות זהיר מאוד. אבל אם תעבור בקו זה היטב, תוכל לחוות תועלת רבה עם קידום אתרים, חברתי, תוכן, דוא"ל, מותג שלך על ידי תשלום עבורו וקבלת יתרונות עקיפים אלה כאפקט מסדר שני.

בסדר, כולם. מקווה שנהניתם מהמהדורה הזו של Whiteboard Friday. אני מצפה לתגובות נהדרות. אני מקווה, לכולכם יש כמה סיפורים לשתף בנושא, ונראה שוב בשבוע הבא. שמור על עצמך.

 

תמלול וידיאו מאת Speechpad.com