You are currently viewing האם תצוגת המודעות תמיד שווה ותצוגות ?

האם תצוגת המודעות תמיד שווה ותצוגות ?

           

[זמן קריאה משוער: 6 דקות]

יש הרבה דיבורים על יכולת הצגת מודעות כרגע, ועם שחקנים גדולים כמו גוגל הודיעה בשנת 2015 שהיא תחייב רק מפרסמים בהופעות 100% הניתנות לצפייה, קל לראות כיצד זה הפך לנושא כל כך חם בעולם השיווק הדיגיטלי.
 

אבל מה זה בדיוק אומר להיות "ניתן לראות?" האם פירוש הדבר שאנשים יביטו במודעה שלך? לאחרונה ערכנו מחקר שהתכוון לענות על שאלות אלה.
 

עריכת המחקר בנושא מעקב עיניים

המחקר נערך בשני חלקים: סקר מקוון שנערך על 1400 משתתפים לנתונים כמותיים, ומחקר למעקב אחר עיניים שנועד לקיים בפועל [ 19459010] התנהגויות של חיפושים ברשת – נתונים איכותיים יותר.
 

המטרה הייתה למדוד את סוג המודעות שאנשים הבחינו בהן ועוסקות בהן הכי הרבה, לקבוע אם ההתנהגות השתנתה בהתאם לכוונה שעומדת מאחורי משימת החיפוש (מחקר או רכישה) ורלוונטיות המודעה. רצינו גם לקבוע עד כמה באמת ניתן להציג מודעות תצוגה מקוונות, ומה גורמים אחרים שהשפיעו על אם אנשים צפו בהם או לא.
 

המשתתפים ביצעו משימות במעבדה של Mediative בזמן שהוקלטו באמצעות גשש העיניים שולחן העבודה Tobii T60. מדדי המפתח שנמדדו היו:
 

  • זמן לתיקון הראשון – כמה זמן לקח למחפש לתקן את המודעה. קיבעון הוא כאשר אנו עוצרים את העיניים בשקט ולמעשה מקבלים מידע חזותי. קיבעון טיפוסי נמשך בין 100-300 אלפיות השנייה, ובדרך כלל אנו מקבעים 3-4 פעמים בכל שנייה (מקור: tobii.com).
  • משך זמן ביקור מוחלט – כמה זמן בילה המחפש בסך הכל בתיקון המודעה.
  • ביקור הרוזן – כמה פעמים המחפש חזר להביט במודעה.
  • אחוז מקובע – אחוז כלל המשתתפים שצפו במודעה.
  • אחוז לחצו אחוז כל המשתתפים שלחצו על המודעה.
  •  

משתתף שערך בדיקת כיול על מכשיר ה- T60 Tobii Eye-tracker במעבדת המחקר של Mediative

"הממצאים במחקר זה הם בעלי עוצמה תזכורת ליצירת תוכניות פרסום מרתקות הממנפות באחריות נתונים של צד שני וצד שני. המשווקים עדיין עדיף להחמיא לחוויות המשתמש מאשר לשבש אותם. "

– סוניה קרנו, נשיאת לשכת הפרסום האינטראקטיבית של קנדה
 

מהי יכולת הצפייה?

"יכולת צפייה", כהגדרתה של מועצת דירוג המדיה , פירושה שלמודעה יש 50% מהפיקסלים שלה לצפייה למשך מינימום שנייה. בעיקרו של דבר, מודעה ניתנת לצפייה אם יש אפשרות להצגה. 76% מהמודעות במחקר של Mediative הוצגו בעמדה "הניתנת לצפייה" כהגדרתה לעיל.
 

הזדמנות להצגת מודעה, עם זאת, אין פירושה שהיא תוצג . 16.6% מהמודעות שהוצגו במהלך המחקר נצפו. 50% יותר מודעות נצפו מעל לקיפול לעומת מתחת לקפל, ומודעות מעל לקפל נצפו לאורך 87% יותר.
 

הגדלת יכולת הצפייה להגדלת הצפיות

למרות ששיעור הקליקים הוא אינדיקטור ברור אם המודעה הוצגה או לא, היא לא נותנת את כל התמונה . זה לא נותן מדידה של כמה מודעות נצפו, אך לא לחצו עליה. לפיכך, שיעור קליקים לא יכול להיות המדידה היחידה להצלחה של קמפיין מודעות לתצוגה. ניתן לראות, לראות ולהשפיע על מודעות על רכישה, הכל מבלי ליצור קליק.
 

קניית רושם של מודעות שניתן לראות היא רק הצעד הראשון. להלן מספר תחומים שעליך לשקול לשפר כדי למקסם את הסיכוי להראות מודעות לתצוגה שלך.
 

1. רלוונטיות של מודעות

המחקר הראה שמודעות הרלוונטיות למשימה הנוכחית של המחפש נוטות יותר להבחין ב 80% ממודעות הרלוונטיות למשה שהחפש חיפש בעבר. בנוסף, מודעות הרלוונטיות לשאילתת החיפוש נצפות לאורך 67% ממודעות לא רלוונטיות. מודעות רלוונטיות נצפו בממוצע 2.59 פעמים למבקר בעמוד, לעומת 1.6 פעמים בלבד עבור מודעות לא רלוונטיות. מודעות רלוונטיות קיבלו 5.7x קליקים נוספים.
 

להלן מפות חום לדפי אינטרנט המכילים שתי מודעות קופסא גדולות. בדף משמאל מופיעה מודעה שלא הייתה רלוונטית למשימת החיפוש. בדף מימין מוצגת מודעה רלוונטית. האזורים באדום היו עם רוב הנופים, ואחריהם כתום, צהוב וירוק.
 

פריט הפעולה שלך:

אתה יכול לפרסם באתרים הרלוונטיים לקהל שאליו אתה מנסה להגיע (למשל מודעת רכב במידע על מכונית אתר). עם זאת, הוספת נתונים למסעות פרסום ורכישת הופעות בזמן אמת תגדיל את הרלוונטיות של המודעות שלך, לא משנה מה האתר בו המשתמש מבקר . עם נתונים דמוגרפיים ו / או נתונים מבוססי כוונות ועניין, ניתן למקד לקהלים ספציפיים של אנשים ולא לאתרים ספציפיים . סביר יותר שזו תביא לתשואה גבוהה יותר על השקעות המודעות, שכן הופעות נוחתות על הקונים הסבירים ביותר.
 

2. סוג מודעה

בסקר שאלנו אנשים לאילו מודעות הם הכי שמים לב בדף אינטרנט. מהתגובות עולה שאנשים מאמינים שהם שמים לב לפרסומות המובילות בראש העמוד ביותר. המחקר שלנו בנושא מעקב אחר עיניים אישר כי כן, סוג המודעה הזה הבחין הכי מהר, ועל ידי רוב האנשים.

עם זאת, המודעות לצד הדף (מודעות גורדי שחקים) ובתוכן העמוד (מודעות קופסא גדולות) נצפו לאורך הארוך ביותר וקיבלו את מירב הקליקים. בדו"ח של גוגל בנובמבר 2014 היו ממצאים דומים. הם דיווחו כי המודעות הניתנות לצפייה ביותר בעמוד הן אלו שממוקמות ממש מעל לקפל, ולא בראש העמוד.
 

פריט הפעולה שלך:

אל תפסול מודעות שיכולות להיות בעלות ביצועים קליקים גרועים באופן מסורתי. זה לא אומר שהמודעה לא נראית!
 

3. עיצוב מודעה

לעיתים קרובות אשם בעיצוב מודעה לתצוגה לקויה הוא שיעור הקליקים הגרוע; אם אנשים אינם מבחינים במודעה, הם לא ילחצו עליה. כשמדובר במודעות לתצוגה מקוונות, תמונות, סרטונים ואנימציות חשובים יותר ממה שנאמר בפועל בטקסט.
 

פריט הפעולה שלך:

השקיע ביצירת מודעות טובה. שמור על מודעות פשוטות ועם זאת מושכות עין. ודא שהמודעה מכילה קריאה לפעולה ברורה כדי לציין מדוע על המחפש ללחוץ על המודעה שלך כדי שלא יאבדו עניין.
 

4. חשיפות מרובות של מודעות

מספר מודעות רלוונטיות באותו עמוד נצפו, בממוצע, על ידי 2.7X יותר משתתפים וצברו 2.8X יותר קליקים מאשר המודעות הרלוונטיות הבודדות.
 

מודעות מרובות המוצגות מספר פעמים על פני דפים שונים גדלות במעורבות ככל שיותר פעמים הן מוצגות. המספר הממוצע של הקליקים עלה ב- 162% בין חשיפה אחת לשתי, וב- 39% בין שתי חשיפות לשלוש.
 

פריט הפעולה שלך:

שקול מיקומי פרסום כגון השתלטות על עמוד הבית או פרסום של אתר / ריצה ברשת, שם חשיפות מרובות מאותה מודעה תוצג. מודעות ממוקדות מחדש עשויות גם לגרום לחשיפות מרובות לאותה מודעה. כאשר הוצגו מודעות ממוחזרות למחפש, הן נצפו, בממוצע, במהירות של 65% יותר ממודעות שלא הוגדרו מחדש.
 

לסיכום

בסופו של דבר, מה שגילינו באמצעות מחקר זה הוא ש קניית רושם של מודעה "הניתנת לצפייה" אינה מבטיחה שזה הולך להיות נראה ו / או לחצו עליו, וכי ישנן דרכים רבות שתוכלו למקסם את הסיכוי להצגת המודעה שלך. עם זאת, חשוב להבין כי לא ניתן לקבוע את ההצלחה של מודעות מקוונות על ידי צפיות וקליקים על מודעה בלבד. יש לקחת בחשבון את מסע הרכישה של הלקוח כולו, וכיצד מודעות יכולות להשפיע על התנהגות בשלבים שונים. פרסום לתצוגה הוא רק חלק אחד ממסע פרסום דיגיטלי משולב עבור מרבית המפרסמים.
 

לטיפים נוספים כיצד למקסם את יכולת הצגת המודעות לתצוגה, הורד את העיתון המדיטיבי המלא בחינם .

ספר לנו את המחשבות והשאלות שלך בתגובות!