שיווק מחדש ביום השתנה Forever

שיווק מחדש ביום השתנה Forever

           

היום, אנו מדברים על 25 ביוני, 2015: היום בו AdWords של Google השתנתה לנצח כדי לאפשר לקהלי שיווק מחדש של Analytics להיות זמינים למפרסמים בחיפוש.

 

בבלוג הווידיאו שלנו נתחיל לספר לך מדוע זה חשוב ולהסביר כמה בעיות שהוא פותר. אנו נותנים לכם כמה דוגמאות כיצד תוכלו להשתמש ב- RLSAs, יחד עם ארבעה יתרונות בשימוש בהם. כללנו גם דוגמא פשוטה לאופן שבו תוכלו ליצור קהל אחד. ונסיים בסרט ההמשך ל היום בו AdWords של Google השתנה לנצח .
 

 

הסרטון הזה אורך כ -25 דקות – אם זה יגיע למגבלת ה- TLDW שלך (ארוכה מדי, לא צפה), תוכלו לבדוק סרטון מקוצר וקשור ב שיווק מחדש אלגנטי בחיפוש , או לקרוא דרך הסיכום למטה.
 

 


 

 

 

1. בעיות AdWords
 

 

מי שמכיר את Google AdWords יהיה מודע לכך שמקור התנועה הוא האתר הטוב ביותר (או השני הטוב ביותר, מאחורי אורגני). עם זאת, זה לא אומר שגוגל אדוורדס אינה ללא בעיותיה.
 

 

אנו מכנים את שלושת הבעיות הנפוצות ביותר שאנו רואים ב- AdWords:
 

 

  1. הדלי הדולף
  2. ה- KeyWord Conundrum הגנרי
  3. אתה אומר עגבנייה
  4.  

הדלי הדולף
 

 

 

הדלי Leaky מתייחס למקרים בהם תקציב AdWords שלך אינו מספיק בכדי לכסות את כל החיפושים אחר מילות המפתח שלך. המשמעות היא שאתה עלול להחמיץ המרות בגלל שהמודעה שלך לא מוצגת בדרך של משתמש לרכישה.
 

 

מילת המפתח הגנרית קונונדרום
 

 

 

טבענו את הביטוי “Generic KeyWord Conundrum” עבור מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך ואשר יניבו תנועה רבה לאתר שלך. עם זאת, תנועה זו יכולה להיות גבוהה מהמשפך ופחות סביר להמרה. לכן, כאשר יש לכם תקציב מוגדר, יתכן שלא תמיד יהיה הגיוני להציע הצעות מחיר עבור מילות מפתח כלליות.
 

 

אתה אומר עגבנייה
 

 

 

ואז אנו מגיעים לסוגיית מילת המפתח עצמה. הדבר הטוב ביותר ב- AdWords הוא שזה מבוסס על מילות מפתח. אתה בוחר את מילות המפתח שלך, מגדיר את הצעת המחיר שלך, וכי אתה מעביר תנועה לאתר שלך. עם זאת, לעיתים קרובות יכול להיות קשה להבין את הכוונה מאחורי מונח החיפוש של המשתמש. לדוגמה, אם משתמש מחפש “פיצה”, קשה לדעת אם הוא מחפש “משלוח פיצה”, מסעדה סמוכה או מתכון.
 

 

אם אנו מכילים את הנושאים הללו, אנו יכולים לומר כי המגבלה הגדולה ביותר עבור AdWords הייתה שאנו יכולים למקד רק לפי מילים (למעט אפשרויות המיקוד הברורות של מיקום, מכשיר וכו ‘).
 

 

2. RLSAs ו- Google Analytics
 

 

 

אנו שואפים תמיד לחדש עבור לקוחותינו כאן ב Wolfgang Digital ; לשם כך, יש לנו מפגשי למידה שבועיים שבהם אנו דנים בשינויים האחרונים ב- AdWords וכיצד אנו יכולים להציג אותם בחשבונות הלקוחות שלנו. אז התרגשנו מאוד כאשר הוכרז ב- 25 ביוני כי קהלי אנליטיקס יהיו זמינים כעת ברשימות שיווק מחדש עבור מודעות חיפוש . עד לאותה נקודה תוכל להשתמש ב- RLSAs רק עם תג השיווק מחדש שלך ב- AdWords. פירוש הדבר כעת שנוכל להשתמש ביותר מ -200 מאפיינים ומדדים של Google Analytics כדי ליצור קהלים עבור רשתות RLSA.

 

בניית קהלים אלה פירושה שנוכל למקד ביעילות לאנשים בכל השלבים בכל משפך הרכישה.
 

 

3. בניית RLSA וקהל
 

 

 

קהל המבקרים באתר
 

 

נוכל ליצור קהל למבקרים באתר בעבר במודעות. המשמעות היא שכאשר אנו מציעים הצעות מחיר למילות מפתח, אנו יודעים שהמשתמש היה באתר שלנו ומכיר את המוצרים, השירותים וטווח המחירים שלנו. משתמש זה מוסמך יותר וכעת אנו יכולים להתמודד עם ה- Generic KeyWord Conundrum ולוודא כי אנו לא סובלים מהדלי הדליף.
 

 

אנו יכולים למקד לתעבורה בפייסבוק בשלב העניין. פייסבוק מפעילה תנועה איכותית מאוד, אך היא עדיין סובלת משיעורי המרה נמוכים יותר. לכידת קהל זה באנליטיקס ושיווק מחדש אליו בחיפוש יאפשר למפרסמים להפיק ערך רב יותר מפעילות הפייסבוק שלהם.
 

 

מקרה מקרה 1: תומאס בראון

 

 

מחקר המקרה הראשון שלנו הגיע מחנות כלבו בדבלין שרצו ראות על מילות מפתח תחרותיות ביותר עבור מילות מפתח קוסמטיות. ידענו מביצועי AdWords בעבר ותובנות מגוגל אנליטיקס שלהם שיהיה לנו קשה להגיע לכיסוי טוב על מילות המפתח הללו, תוך שמירה על מסעות הפרסום רווחיים – לכן החלטנו להניח את הקמפיין על גבי רשימת שיווק מחדש לאנשים שביקרו בעבר ב- אתר אינטרנט. זה מאפשר לנו לשפר את שיעור ההמרות ב -1,500% ולהפחית את עלות המכירה ב -94%.
 

 

מקרה מקרה 2: iClothing

 

 

מחקר המקרה השני שלנו מגיע מקמעונאית בגדים מקוונת בשם iClothing. אנו מנהלים את החשבונות החברתיים שלהם כמו גם את חשבון AdWords שלהם ויכולנו לראות שבעוד שיעורי ההמרות החברתיים היו נמוכים, זה לרוב היה נקודת מגע בדרך לרכישה של משתמש. יצרנו רשימת משתמשים שהגיעו לאתר iClothing מאחת ממודעות הפייסבוק שלנו. בעזרת רשימה זו בתוך AdWords הצלחנו להציג למשתמשים אלה מודעות ספציפיות הקשורות לפייסבוק המעודדות אותם לחזור לאתר כדי להשלים את הרכישה. אסטרטגיה זו אפשרה לנו להגדיל את שיעור ההמרות ב- 165%, תוך הקטנת העלות למכירה ב -84%.
 

 

רכישות בעבר ולקוחות חוזרים

 

 

דרך חכמה נוספת לתפוס קהל היא להסתכל על רוכשי עבר ולקוחות חוזרים. אתה יכול להגדיר קהלים אלה על סמך משתמשים שביצעו רכישה אחת בדיוק כ”לקוח עבר “, ומשתמשים שביצעו יותר מ -1 רכישה כ”לקוחות חוזרים”. ישנם המון מחקרים המצביעים על כך שלקוחות יתגיירו בשיעור גבוה יותר ויבזבזו יותר, כך שזה הגיוני למקד ללקוחות באופן שונה מאשר שאינם לקוחות.
 

 

מקרה 3: McElhinneys

 

 

בהתבסס על מחקרים אלה, כמו גם על התובנות שלנו מ- Google Analytics, יישמנו אסטרטגיה עבור אחד מלקוחותינו, McElhinneys, לחלק את הקהל שלנו לשתי קטגוריות שונות: אחת עבור לקוחות עבר ואחת למשתמשים. שעדיין לא רכשו מאיתנו. זה מאפשר לנו לכוון לשני הקהלים בדרכים שונות ובמסרים שונים, כמו גם לאפשר לנו לפצל את התקציב שלנו בצורה יעילה ככל האפשר. יישום אסטרטגיה זו הוביל לעלייה של 324% בשיעור ההמרות, לירידה של 75% בעלות למכירה ולעלייה של 300% בהחזר ההוצאה על מודעות (ROAS).
 

 

קהלים אחרים

 

 

ישנם כמה סוגים אחרים של קהלים שצריך לשים לב אליהם שאולי תרצה למקד אליהם. אלה יכולים להיות נטישי עגלה, כאלה שביקרו במספר דפים מסוים, או כאלה שבילו זמן מסוים באתר שלך – סביר להניח כי אנשים אלה עוסקים באתר שלך ובמוצרים שלך.
 

 

4. כיצד ליצור קהל

 

 

  1. ודא שחשבון Google Analytics שלך מקושר לחשבון Google AdWords שלך.
  2. ודא שהשיווק מחדש מופעל בהגדרת איסוף הנתונים בחשבון Analytics שלך ( זה חיוני! ).
  3. עבור להגדרות “קהלים” בקטע שיווק מחדש בעמודה נכס בדף הניהול בחשבון Google Analytics שלך.
  4. לחץ על “+ קהל חדש.”
  5. בחר את התצוגה של Analytics שממנה ברצונך לקחת קהל זה ואת חשבון AdWords שבו תרצה להשתמש בקהל.
  6. לאחר מכן תוכל ליצור קהל חדש על בסיס מספר מאפיינים, או לייבא פלח קיים כקהל.
  7. לאחר יצירת הקהל תוכל לראות אותו בספרייה המשותפת של חשבון AdWords שלך.
  8.  

יצירת הקהלים היא תהליך פשוט. עליך לבקר בקטע השיווק מחדש בתוך הניהול ב- Google Analytics. לאחר מכן אתה מקשר לחשבון AdWords המתאים. בשלב הבא אתה יכול להחליט אם להשתמש בקהלים זמינים מסוימים, או לייבא פלחים שכבר פעילים בחשבון Analytics שלך – או ליצור קהל חדש.
 

 

יצירת קהל חדש היא קלה. אתה יכול לבנות קהל על סמך דמוגרפיה, טכנולוגיה, התנהגות, תאריך הפגישה הראשונה או מקור התנועה. לדוגמה, אנו יכולים ליצור קהל לתנועה שמגיע ממקור = Facebook & Medium = CPC וזה יצור קהל של כל התעבורה בפייסבוק ששולמה (בהנחה שאתה משתמש ב- GTMs כדי לתייג את התנועה שלך ב- Facebook בתשלום עם Medium = CPC).
 

 

בפעם הבאה שתבקר בקטע קהל בספריה המשותפת שלך ב- AdWords, תראה את הקהל החדש שלך ב- Analytics.
 

 

5. יתרונות ה- RLSAs
 

 

כעת נראה ארבעה יתרונות של שימוש ב- RLSA.
 

 

תקציב בקרה
 

 

ראשית, זה מאפשר לנו לשלוט על התקציב. אנו יכולים להבטיח שנציב מספיק תקציב במסעות הפרסום שלנו עם הביצועים הטובים ביותר. הזכרנו להשתמש ברשימות RLSA עבור רוכשי עבר – במקרה זה, אנו יכולים להבטיח שלכל קמפיין שממוקד לרוכשי עבר יש נתח הופעות מלא, מכיוון שסביר להניח שמסע פרסום זה יומר.
 

 

בקרת הודעת מודעות
 

 

היתרון השני שלנו הוא שאנחנו יכולים לשלוט בהודעת המודעות שלנו. לדוגמה, לאחר שכבשנו קהל בפייסבוק שצפה בשמלות האביב / קיץ שלנו, אנו יכולים להתאים את הקריאייטיב שלנו על ידי הפניית פייסבוק ומכירה לקיץ.
 

 

שליטה על KPIs
 

 

היתרון השלישי הוא שאנחנו יכולים לשלוט ב- KPI. כעת אנו יכולים להבדיל בין הקמפיינים שלנו בין שמירת לקוחות לרכישת לקוחות, ולייעד את ה- KPI שלנו בהתאם.
 

 

מיקוד לפיקוח
 

 

לבסוף, התועלת הרביעית מאפשרת לנו לשלוט במיקוד. אנו יכולים להחליט בדיוק לאילו קהלים אנו מציגים את מודעות החיפוש שלנו. אנו יכולים לעבור מעבר למיקוד לפי מילות מפתח בלבד, ועכשיו להוסיף את שכבת הקהל, מה שהופך את Google AdWords לעוצמה עוד יותר.
 

 

6. היום Adwords השתנה לנצח: התפתחויות נוספות עם RLSAs
 

 

 

אבל כמו כל הסיפורים הגדולים, יש סרט המשך. היום בו AdWords השתנתה לנצח, חלק ב ‘היה כאשר גוגל הרחיקה מעבר למיקוד לקהל בהתבסס על אנליטיקס ו- הציגה נתונים מהצד הראשון באמצעות התאמת לקוחות . לאחר שהיה עד להצלחת השימוש בפייסבוק וטוויטר ברשימות דוא”ל בפלטפורמה שלהם, הפך בלתי נמנע כי AdWords תאפשר למפרסמים להשתמש ברשימות דוא”ל בחיפוש.
 

 

מגבלותיו לבניית קהלים באמצעות אנליטיקס. זה מבוסס עוגיות, כך שמשתמש יכול למחוק את העוגיות שלו ואנחנו נאבד אותן. הם גם לא חוצים מכשירים אז שוב אנו עשויים לפספס את הקהל שלנו כאשר הם מחליפים מכשירים. זה הופך את רשימות הדוא”ל לחזקות הרבה יותר, מכיוון שאנו יכולים כעת למקד למשתמשים בכל מכשירים כאשר הם מחוברים ל- Google.
 

 

יש דרישות המאפשרות התאמת לקוחות, אך אם אתה עובר בבלוג הווידיאו שלמעלה, אנו כוללים דרך לפרוץ דרישות אלה.
 

 

התאמת לקוחות

 

 

  • עבור למדור הקהלים בספרייה המשותפת של חשבון Google AdWords שלך, לחץ על “+ רשימת שיווק מחדש” ולחץ על “דוא”ל לקוחות.”
  • לאחר מכן תוכל לתת שם לרשימה ולהעלות קובץ .csv עם כתובות הדוא”ל עליו.
  • עליך גם לספק כתובת URL שמשתמשים יכולים לבטל את הרישום לרשימה.
  • הגדירו את משך הקהל הזה, כלומר כמה זמן יישאר משתמש חלק מהקהל הזה.
  • לחץ על “העלה ושמור רשימה.”
  • המתן עד לעיבוד הרשימה שלך ואם יש מספיק כתובות דוא”ל תקפות, תוכל להתחיל לפרסם לרשימה זו.
  •  

תודה על הצפייה והקריאה של היום. נשמח לשמוע את המחשבות שלך על RLSA ו- AdWords – נשמע בקטע התגובות למטה!
 

כתיבת תגובה