You are currently viewing המדריך החכם המגוחך לרכישת טוויטר לגיטים ומעקב אחר העוקבים

המדריך החכם המגוחך לרכישת טוויטר לגיטים ומעקב אחר העוקבים

           

אתה יכול להשיג 12,000 עוקבים לחשבון הטוויטר שלך במחיר הנמוך והנמוך של 5 $.
 

המון אתרים מציעים שירותים כאלה:

buy twitter followers

לא.
 

פשוט לא.
 

אתה טוב מזה.
 

אל תקנו אלפי חשבונות מזויפים בזול.
 

יש דרך הרבה יותר חכמה לקנות עוקבים בטוויטר לגיטימיים ולהגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך.
 

לאחר שיש חסידים בטוויטר אמיתיים בהחלט יציעו לך יתרונות לטווח ארוך יותר מכל עסקאות "זולות" שתמצא.
 

מה שעליך לעשות הוא לקנות עוקבים אמיתיים.
 

הוספת חסידי טוויטר לגיטימיים תגדיל את המעורבות וההתרשמות מכיוון שאנשים בפועל ישובו לציוץ מחדש, ישיבו לפוסטים שלכם או יפעלו אינטראקציה אחרת עם התוכן שלכם.
 

הגדלת הדברים הבאים אכן עולה במחיר, אבל זה עלול להפתיע אותך לדעת שכשאתה נעשה נכון זה באמת לא כל כך יקר.
 

הנה המדריך האולטימטיבי שלך לניהול טוויטר קמפיין העוקבים .
 

כיצד להגיע לעוקבים שלך בטוויטר בעתיד
 

טוויטר מקל מאוד על מיקוד למשתמשים לפי מיקום. לדוגמה, אתה יכול למקד לאנשים בערים ספציפיות, או שאתה יכול למקד לאזור מטרו, כמו בוסטון, מ.א. – מנצ'סטר NH:
 

bQgt17g.png

קמפיין העוקבים שלך יכול למקד לאינטרסים ועוקבים, או על ידי באמצעות קהלים מחויטים .
 

באמצעות תחומי עניין ועוקבים אתה יכול למקד לאנשים הדומים לחשבונות טוויטר אחרים שציינת. פשוט למצוא את מזהי הטוויטר האלה על ידי חיפוש אחר שמם. לאחר מכן תוכל להוסיף מיקוד לפי עניין (למשל משתמשים המעוניינים בפרסום או בעסק).
 

זכור, אינך קונה כאן את העוקבים של אף אחד. אתה ממקד מודעות לאנשים הדומים למשתמש או למשתמש שלך.
 

קהלים מותאמים מאפשרים לך לכלול או לכלול. כאן תוכל למקד לאנשים שביקרו לאחרונה באתר שלך, או באמצעות רשימות שאוצרות.
 

אם ישנם אנשים בעלי השפעה מסוימת שתרצה לעקוב אחריך, אנשים שעוקבים אחר חשבון אחר בענף שלך, או דוא"ל שהחברה שלך אספה (מאנשים שנרשמו לכתבי הלוח שלך, סמינרים מקוונים או תוכן אחר) , כל שעליכם לעשות הוא ליצור רשימה של שמות משתמש או אימיילים בטוויטר ולהעלות אותה.
 

kmlcrGm.png

מכיוון שאנשים אלה נמצאים בתעשייה שלך ו / או בתוך המערכת האקולוגית של החברה שלך (או לפחות ביקרו באתר שלך בעבר), ייתכן מאוד שהם יודעים מי אתה . זה הופך אותם ללקוחות פוטנציאליים גדולים למסע הפרסום שלך. נצלו את מלוא היכולת של להפליא למקד למשתמשים ספציפיים באמצעות מודעות Twitter .
 

הסוד הגדול לרכישת עוקבים בטוויטר בפועל
 

עכשיו אתה צריך ליצור את הציוץ המקודם שלך.
 

טוויטר מציע זאת כדרך פעולה מומלצת: "תן למשתמש לדעת מדוע עליו לעקוב אחריך."
 

לא. טוויטר טועה.
 

מניסיוני, אנשים לא מגיבים טוב לסוגים אלה של הודעות.
 

לאנשים לא אכפת למה אתה חושב שאתה כל כך נהדר, או שאתה חושב שאתה מציע את הדילים הטובים ביותר.
 

ניסיתי, תאמין לי. הבטחתי למשתמשים שאם הם ילכו אחריי הם יהפכו לגורו של AdWords.
 

לא עבד. בכלל.
 

אתה צריך לדחות את עצתו של טוויטר.
 

אז מה הסוד הגדול? מה בעצם עושה טוב? מה מעודד אנשים להיות חסיד?
 

היה מדהים ואל תגיד לאף אחד לעקוב אחריך.
 

U6GT7ty.png

הדרך הטובה ביותר לגרום לקמפיין העוקבים שלך לעבוד היא לשתף פיסת תוכן חד-קרן – משהו שביצע עבורך ממש והיה באמת יוצא מן הכלל. קח את התוכן הנהדר הזה, אולי אינפוגרפי או חזותי מדהים, ושתף אותו.
 

אם מה שאתה ציוץ באמת מדהים, אנשים יחליטו ללכת אחריך כי אתה מגניב.
 

טיפ בונוס: שקול להוסיף אמוג'ים לציוץ המקודם שלך. כן, אמוג'ים אכן מגבירים את המעורבות.
 

מה עולה לקנות עוקבים בטוויטר אמיתיים
 

עכשיו השאלה הגדולה: כמה אתה משלם? כמה עולה קמפיין עוקבים?
 

טוויטר מחייב קמפיינים עוקבים על בסיס תשלום לפי מעקב. זה אומר שאתה משלם רק כשמישהו עוקב אחריך.
 

אינך משלם אם מישהו לוחץ על הקישור שלך ומבקר באתר שלך, הולך לדף הפרופיל שלך, מכה אותך מחדש או עוסק בציוץ המקודם שלך בכל דרך אחרת.

 

אף על פי שזו לא הכוונה, הקליקים שמונעים מצורות מעורבות אחרות אלה תורמים אף הם באופן דרמטי לערך של קמפיין העוקבים שלך .
 

בעיקרון, קמפיין עוקבים הוא מכירה פומבית. אתה מזהה את המקסימום שאתה מוכן לשלם עבור כל עוקב חדש שתשיג.
 

eWSsysP.png

אז בואו נגיד שאני מוכן לשלם 2 $ לכל עוקב. מה שקורה זה ירידת הטווח המשוערת ל 17,000 מתוך 181,000 בקהל היעד שלי.
 

ככל שאתה מוכן לשלם יותר, נתח ההופעות אתה יכול לתפוס יותר. ככל שאתה מוכן לשלם פחות, תגיע אליו פחות מקהל היעד שלך.
 

התוצאות

kFPH2Dc.png

למרות שסיפרת לטוויטר מה אתה מוכן לשלם, בדרך כלל זה עולה משמעותית פחות.
 

בדוגמה לעיל מוקדם יותר השנה הוספתי 26 עוקבים. העלות: 3.49 $, או 0.13 $ לעוקב.
 

למעשה אמרתי לטוויטר שאני מוכן להציע $ 0.50 לעוקב חדש. אז מדוע לא חויבתי בסכום הזה?
 

מסתבר טוויטר יעניק לך הנחה אם אנשים נוטים יותר לעקוב אחריך .
 

המודעה שלי הניבה שיעור מעקב של 0.22 אחוזים. נראה נמוך, נכון? למעשה, זה די הגון מכיוון ששיעור המעקב הצפוי הוא 0.1 אחוז.
 

תורגם לטוויטר, פירוש הדבר כי שיעור אחוז גבוה יותר מעניק לך למעשה הנחה על כל קליק, ואילו אנשים שיש להם גרועים יותר לעקוב אחר מסעות הפרסום ישלמו הרבה יותר.
 

אבל קיבלתי יותר מ 26 עוקבים תמורת 3 $ שלי.
 

קמפיין העוקבים שלי הניב 11,900 הופעות של מודעות. כמו כן, 20 אנשים לחצו על המודעה שלי וביקרו באתר שלי.
 

הכל בחינם. שוב, אתה משלם רק עבור עוקבים, ולא על התקשרויות אחרות.
 

עסקה לא רעה.
 

היכן שמודעות העוקבים שלך מופיעות
 

רוב הזמן (בערך 70 אחוז) המודעה שלך תופיע בצד ימין ליד תיבת ההצעות "למי לעקוב".
 

אחוז קטן יותר מהזמן (בערך 30 אחוז), המודעה שלך תופיע באופן טבעי בתאריכי הזמן של המשתמשים.
 

קונים עוקבים בטוויטר אמיתיים: 3 טייקים מרכזיים
 

    1. אל תקנו עוקבים בטוויטר מזויפים. בעלי מספרי חסידים ענקיים ומספרי מעורבות נמוכים אחרי ההעסקה נראה מגוחך. במקום זאת, שקלו לקנות עוקבים אמיתיים כדי להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלכם. הערך של קמפיינים לעוקבים בטוויטר אינו מוגבל לעוקבים החדשים שאתה קונה. אתה משלם רק עבור עוקבים, מה שאומר שאתה יכול גם להשיג המון הופעות של מודעות בחינם, קליקים ושוב מחדש.
    2. לעוקבים אמיתיים יש ערך אמיתי. לצבור מספר רב של עוקבים פירושו שטוויטר תראה אותך כמשפיע. לאחר שתגיע לרמה זו אתה יכול בסופו של דבר "לגנוב" תוצאת חיפוש (למשל, hashtag של ועידה) מכיוון שטוויטר אוצרת ציוצים פופולריים ו"סיכה "אותם בחלק העליון, מה שאומר שאתה יכול לקבל מיליוני צפיות מכל מי שמחפש ה- hashtag הזה.
    3. התעלם מהעצות של "הטכניקה הטובה ביותר" של טוויטר. אל תתן לאנשים סיבה לעקוב אחריהם. נסה ליצור ציוץ עם מעורבות גבוהה. תן להם חד קרן – שתף את הציוץ הנדיר ביותר, בעל הביצועים הטובים ביותר שעשית אי פעם בתור קמפיין העוקבים שלך. זה יוזיל עלויות תוך מקסום הערך של הקליקים החינמיים האלה.